XL assortiment
Extra ruime paden
Gratis parkeren
Geen alerts.
4
November
2023

AH Driessen sponsort Teamfruit bij Spero en Elistha

Albert Heijn motiveert jeugd om meer fruit te eten bij het sporten

Albert Heijn lanceert vandaag samen met de KNVB een campagne om voetballende kinderen te stimuleren meer fruit te eten. De campagne draagt de naam 'Teamfruit’ en richt zich op een duurzame gedragsverandering. De twee organisaties werken al langer intensief samen, onder andere rondom het KNVB schoolvoetbal waar Albert Heijn de hoofdsponsor van is en waar jaarlijks 200.000 kinderen aan meedoen.

Op zaterdagochtend 4 november is Albert Heijn Driessen met een promotieteam bij onze voetbalverenigingen Spero als Elista langs geweest om gratis fruit uit te delen. Uit onderzoek blijkt dat minder dan de helft (44%) van de kinderen tot 12 jaar elke dag voldoende fruit eet en onder middelbare scholieren is dat slechts 31%. Daar willen wij als Albert Heijn Driessen iets aan doen. Met de campagne Teamfruit promoten wij het eten van fruit en faciliteren wij gemak om via de KNVB per team verantwoordelijkheid te nemen voor het verzorgen van Teamfruit. Wij kijken terug op een geslaagde dag!


Geen afbeeldingen bij dit bericht